lørdag 5. november 2016

Mitt fjerde julekort

Tenk nå er vi alt i november, og det er ei fin tid for oss kortlagere....
Det er jo så koselig å sette seg ned og lage julekort, som senere skal skrives en hilsen i og sendes til familie,venner og kjente.
 
I kveld ble dette kortet til .....
 
I år hadde jeg bestemt meg for ikke å kjøpe noen nye juleark og heller ikke noen nye dieser...
men som dere ser "sprakk" jeg der .
 
Som dere ser er kortet laget i mange lag med hvitt ,sølv og blått.
Jeg har også brukt limputer for å få 3D, men det viser ikke så godt i skanningen.
 
Her har jeg brukt mine nye dieser med søm, synes de er så fine.
( die 207 fra Kort & Godt)
 
Og nytt juleark fra Papirdesign
 
Snømanndiesen kommer fra Marianne Design ( LR0246)
Da jeg skulle svampe inni snømannen med min blå chalk pute var den tørket inn.... , men heldigvis fant jeg frostblå farge i kritt-skrinet mitt, så da var jeg reddet.
Det er lenge siden jeg har brukt kritt, men nå fikk jeg prøvd det også :)
 
Snøfnugg dies fra Tim Holtz ( stacked snowflakes 660052)
Snøfnugga kuttet jeg ut i tykk papp, og hadde på Effekt sne.
 
Deretter ble kortet pyntet med litt bling og en blomst fra en lysmansjett.
 
Gledelig jul teksten kommer fra kanten på julearket.
 

Inni kortet ble det et lag med sølvpapir og et skrivefelt fra samme juleark som over ( baksiden )
Mine nye dieser
 
Deltar i utfordringen hos
Kreativ Scrapping- utfordring #11 Jul
 
 


3 kommentarer:

Gitte sa...

Flot kort.

Anne-Eddie sa...

Fint kort..nå kan vi tenke på jul..(eller det er på tide!) Klem ;)

Bente Årstad sa...

Ja, slik er det. ikke alltid like lett å motstå noe nytt:) Deisen var lekker og julekortet nydelig:)