søndag 13. mars 2016

Fotball spiller

 
Jeg hadde besøk på hobbyrommet av to venninner denne uka og da fikk jeg låne to flotte dieser.
Fotballsirkelen fra Dixi Craft MD 0025, og fotballspilleren fra Signature Dies Footballer SD274.
Jeg likte dem så godt at de nå står på ønskelista mi  :)
Så takk for lånet Kari og Linda!
 
Stempler fra Papirdesign
Sizzix pregeplate med mur
Dies fra Dixi Craft MD 0025
Signature Dies Footballer SD274
Hvit og sort Bazzill
 
Jeg har puter under fotballsirkelen og fotballspilleren for 3D effekt.
 
Deltar i Nordsalten Hobbyklubb  utfordring #134 utstanset
 

7 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Knallstilig kort til gutter som liker fotball:)
Denne deisen har jeg også og den er blitt flittig brukt:)

Kjersti sa...

Tøft kort til en fotball glad gutt :-)

Lill Anita sa...

Så flott et fotball kort til en fotball elsker.
Ha en fin dag :)
Klem :)

Gitte sa...

Flot kort.

Jeanett sa...

Kjempefint og stilrent kort:)
Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NSHK.
-Jeanett-

Anne-Eddie sa...

Så fiiint og effektfullt ! Klem ;)

Unni A sa...

Kjempestilig kort med flotte dies. Jeg har faktisk laget et lignende kort med de samme diesene :) Har bare ikke fått somlet meg til å ta bilder ennå.
Ønsker deg en riktig god påske!
klem Unni