tirsdag 1. oktober 2013

Dobbelt tag julekort og mange nye dieser.

Forsiden
 
Da har jeg laget et dobbelt tag julekort for første gang :)
At jeg ikke har kommet på dette tidligere, for dette var moro å lage :)
Jeg bruker dies tag fraTim Holtz . Denne tagen har jeg brukt mye, men har ikke kommet på å lage den dobbel, og bruke som kort.
Bodil har laget mange flotte dobble tag julekort, så ta gjerne en tur innom i bloggen hennes og se HER. Så takk Bodil for kjekt tips!!
 
Deltar med denne hos Nordsalten hobbyklubb i Utfordring #82- Tag
De utfordrer oss til å
PYNTE EN TAG
eller lage en papirkreasjon
 
som inneholder en eller flere tags.

Jeg har brukt restepyntepapirer fra Maja design, vintage winter (2011)
Tim Holtz alterations Tag & bookplates
Precious snowflakes dies (98729) fra memorybox
Frostyville border dies (98146) fra memorybox
Istapp dies fra Marianne (LR0135)
Ukjent Marianne dies inni tagen
Shabby white embossing enamel fra Stampendous
Claudine hellmuth studio gesso fra Ranger
Stempler fra Kort & Godt M-162 og M-163
Bånd m/ perler i kantene og en snøkrystall knapp

Bak
Jeg har brukt enamel på snøstjernedies og langs kantene på pyntearket, synes det får en fin effekt.
Har brukt enamel på forsiden også, på kantene og dieser.
Likte effekten.

Og innsiden
( litt skjevt skannet ser jeg nå.....)
Her har jeg ikke brukt enamel langs kantene på pyntearket, bare gesso.
 
Og her kommer alle de nye diesene jeg har kjøpt meg :)
Galskap å handle så mye....jo, jeg vet, men de var så flotte , så de blir sikkert mye brukt :)
Og endatil var det noen flere jeg kunne tenkt meg :)







11 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Kjempefin kort og jammen mange FLOTTE dieser du hadde kjøpt. klem bente:)

Connie sa...

Nydelig tag og smart med dobbel.
Så mange fine dies du har brukt:)
Lekkert.
Klem Connie

Bodil sa...

Så nydelig ditt kort ble ♥
Mange fine dies du har kjøpt og regner med de blir brukt mye :)
Ha en fin kveld, klem :)

Nina sa...

Nydelig tag !
Nå har jeg lagt ut hva jeg var på kurs i - det var virkelig inspirerende !
Vi får treffes og være kreative en dag, for nå er jeg i gang med 3D prosjektene mine.....
:-) Nina

Unni A sa...

Kjempestilig tagkort! Nydelig blåfarge. Så mange flotte dies du har kjøpt! Jeg var på messa og handlet dies, veldig mange dies... tror det ble mer enn 30, tørte ikke å telle... :P Men det er så mange flotte og jeg klarte ikke å velge ut bare noen få. Kunne nok ha kjøpt mange flere, men klarte da å begrense meg litt... hihihi
Ha en fin dag :)
klem Unni

Pinklady 68 sa...

Lekkert kort!!! Moro å hente inspirasjon i blogg verdenen:-)
Kos deg med alle dine fine fine dies:-)

Ha en fin kveld! KLem Laila.

Birgitanita sa...

Nydelig tag. :) og Memory Box har utrolig maaaange flotte dies ♥ Du får nok bruk for dissa ja.

Lill Anita sa...

Et flott tagkort .
Fine farger.
Også alle de flotte diesene du har kjøpt.
Kos deg med dem.
Ha en fin dag.
Klem

Kari`s Hobbyrom sa...

Flott tag julekort med nydelig dieser du har brukt. Mange flotte dieser du har kjøpt og. Det er lett å bli fristet når det kommer nye dieser. Jeg kjenner tid det. He,he.
Klem.

Kreativelena sa...

Nydelig! Digget fargen, måten du har laget den is borden på var bare helt fantastisk. Takk for at du deltar på utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb!

Anne Lill sa...

Kjempestilig dobbelt tag kort! Passer perfekt til vår utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb!! Likte den kreative bruken av diesen og så elsker jeg blå kort!!

Takk for at du scrapper med NSHK!

Anne Lill - DT NSHK