lørdag 6. oktober 2012

Verdens kortlager dag !

 
Er dere klar over at det er verdens kortlagerdag i dag?
 
 
Hos Kreativ Hobby feirer de helgen med 3 utfordringer.
Har du lyst til å bli med på utfordringene er det frist for inn levering er søndag 7/10 kl 2400.
 
 
Jeg er med på verdens kortlagerdag hos Kreativ Hobby :)
 
Her har jeg laget et julekort til utfordring 3- jul
 
Her har jeg brukt 3D puter uder motivet av jenta som er fargelagt med copic tysjer, og snøstjernene, da blir det litt liv i kortet og ikke så flatt synes jeg :)
Stempelet i sirkelen "god jul" er fra Kreativ Hobby.
Jeg har brukt Spellbinders Grand Labels Eleven her.
 
Her er kortet fotografert fra siden.
 
I dag har farmors prinsesse vært på besøk,
Titt Tei :)
 
 

4 kommentarer:

Bibbi sa...

Et lekkert kort!
Gøy å se at du er i farta igjen og for et flott hobbyrom du har fått!! Koselig med litt prinsesse besøk....

Strikkelene sa...

Åhhh - bare nyyyydelig. Gleder meg til å se de andre to bidragene du kommer med :) :)

Klem nordfra

Connie sa...

Nydelig kort og nydelig liten prinsesse:)
Klem Connie

Gro sa...

Lekkert julekort!
Takk for at du deltar i helgas utfordring hos Kreativ Hobby!
Klem fra Gro