torsdag 27. september 2012

She's so cute 27

Denne gang er utfordringen hos that's just so cute :

Jeg vil se detaljer... masse detaljer, stilen velger du, hva du lager velger du. Men jeg vil se bruk av gesso/maling og blonder.
 

Jeg har laget en LO med mange detaljer,
gesso ,blonder, metall ,trykk knapper, chipboards, stempling, klipping av papirer som er limt på, mye glimmermist (Frost, Midnight Blue, Tiger Lily,Forest Green,Sunlower og Tattered Leather), osteklut og "diamanter" til øyne i dødninge hodet.

Dette er et gammelt skolebilde av min sønn.
Desverre glemte jeg å legge på en våtserviett på bildet,siste gang jeg sprayet med glimmermist, så det kom maling i ansiktet hans og på den hvite skjorta.
Men jeg synes det ble tøft, så det vil nok komme opp på veggen i hobbyrommet mitt når jeg bare får kjøpe en ramme :)
 
Her kommer flere bilder, trykk på dem hvis du vil se dem større.
 






 
 

14 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Så stilig og tøfft dette ble:)
NyDELIG KORT I FORRIGE INNLEGG OGSÅ:)
KLEM BENTE:)

Synnøve Dyhring sa...

Nydelig LO,så flotte detaljer,klem Synnøve

Kari`s Hobbyrom sa...

Tøff LO med flotte detaljer.
Klem Kari

Edny sine puslerier sa...

Knalltøft! Det er så stilig med ulike materialer og effekter;)

pia iris sa...

så utrolig kult med alle blondene og likevel en så tøff LO.
digger virkelig all pyntingen din her altså.
takk for ditt bidrag. klem pia

Ida sa...

Gurimalla her var det masse nydelige detaljer!:))
Skikkelig fin LO.
Ida

eba sa...

Fantastisk stilig bilde / LO!!

Kjellaug sa...

Vanvittig flott lo...WOW
Ønsker deg ei fin helg.

Karina Beck sa...

Flot layout med mange fine detaljer.!

Desirée sa...

For en kul og stilig LO! Kjempebra laget!

God helg!

Kjersti sa...

Så fint bilde. Her hadde du mange fine faguttrykk som jeg ikke forsto noe av...
Men igjen ett kjempefint bilde/kort.
God helg..

Bodil sa...

Denne LOen var utrolug flott med alle de flotte detaljene. Synes ikke det gjorde noe med glimmermisten på bildet jeg :)
Ha en fin helg, klem :)

inger synnøve sa...

knalltøff LO :)

Strikkelene sa...

Herlig!! Du er bare RÅ på LO!! Heier på deg i utfordringen :)