torsdag 15. desember 2011

Rikke Ingnora er døpt

Kort fra onkel Ole Magne

Mitt første barnebarn Rikke Ingnora ble døpt den 13/11-2011.
Her er korta jeg laget til dåpen hennes.

Kort fra onkel Sven Arild

Kort fra oldemor Mary

Dette er mini albumet fra oss, farmor og farfar : )

Her er link til fremgangsmåten hvis dere vil lage dette minialbumet : )

Inni er det 3 tag i hver side hvor foreldrene kan skrive litt og lime inn bilder til Rikke.
Jeg laget 6 sider inni albumet.

Her produseres det bordkort til barnedåpen : )

Og slik ble de ferdig pyntet.

Sjokoladekake til kaffien : )

Første gang jeg prøvde meg på dette mønster-gitteret.
Lett å få til : )
  
Marsipan hjertekake ble bestilt hos bakeren og 

deilig slottskake : )

Dåpsbarn og stolte foreldre i kirken.

Det ble en flott dag både i kirken og selskapet etterpå med godt koldtbord og god kaffimat!!


5 kommentarer:

Nina sa...

Kjempenyyydelige kort - og bok (den vil jeg gjerne lære av deg hvis du lærer bort)
:-) Klem Nina

Bente Årstad sa...

Så mange flotte kort og en fin bok til dåpsbarnet. S å mange flotte kaker og ikke minst de flotte bordkorta:)

Sivic sa...

Da har jeg lagt til en link med fremgangsmåten på mini-albumet : )
Kos dere!

Bodil sa...

Så nydelige kort,et kjempefint minialbum og søte bordkort du har lagd.
klem :)

Connie sa...

Woooow så mye lekkert du har laget til ditt lille barnebarn :O)
Nydelig alt sammen.
Kjempejobb med disse nydelige bordkortene. Har laget noen. He he.
Nydelig navn på dåpsbarnet også.
Gratulerer :O)

Klem Connie