tirsdag 27. juli 2010

Øver med tysjene.....



Her er motivet fra Art Impressions (T-3568 "girlfriends"), herlige damer ikke sant : )
Hud er fargelagt med promakers og "bobla" med copics.


Som dere ser har jeg funnet frem resteboksen med papirer, greit å bruke opp litt av alt jeg har liggende.










Her har jeg fargelagt alt med copics, etter bruksanvisningen i Ett Trykk .
Øvelse gjør mester sies det....så jeg får håpe på det : )

Papir fra restekassa ( Melissa Frances),
Star Dust glitterlim ( her glitrer det mye),
Swirl fra Stempelglede,
Stampin up stempel og punch (cute and curly),
Vanilla Brads fra American Crafts,
Adirondack Cranberry stempelpute.

3 kommentarer:

Gry-Beate sa...

Så kjempe flotte kort!!!

;0)Gry-Beate

Grete sa...

Stilige kort. Motivet på det første er jo bare helt glitrende! Så flink du er som øver med tusjene dine (mine ligger fint nedpakket (ubrukt))..

Keep up the good work!

Nina sa...

Et kjempeflott kort :)
Du er blitt flink til å fargelegge med tusjene