tirsdag 20. juli 2010

Litt av hvert : )



Vi var i selskap hos Vegard og Hanne Berit på søndag, og da fikk Vegard dette kortet.
Wherever you go stempelet er fra Paperbagstudios, på teksten har jeg limt på en plastplate fra Tim Holzt.
Gratulerer stempelet er fra Kreativ Hobby.

Hanne Berit fikk det rosa kortet som var i forrige innlegg.


Vi har hatt Lexi (den hvite hunden) på ferie en uke.
Så både vi og Tassi (hunden vår) har kost oss sammen.
Her er det tyggetid på pinner : )








Her er hundene kommet hjem fra stranden og venter på mat : )
Tassi elsker å bade : )




Litt shopping har det også blitt : )
Bryllupsplate fra Stempelglede ble kjøpt hos Familieskatter.










Rammer fra Sissix, pregeplate fra Tim Holzt og blomster ble kjøpt på Kort og Godt.













Og samme dag kom pakken fra Papirplaneten i posten : )
Her er Spellbinders, nye stempler, glitterlim, dies og oppbevaringsark for stempler.
Så nå har jeg fått mye nytt å kose meg med : )
Trykk på bildet , så kan du se stemplene bedre.

1 kommentar:

Grete sa...

Flott shopping, flott kort og flotte hunder!! Tro det eller ei men jeg hadde faktisk to hunder boende hos meg i helga. Mye pels rundt omkring men de firbente er jo så koselige at det veier opp for pelsen .....
Ha en glitrende fin dag!