søndag 17. januar 2010

En Sizzix eske














Det har vært lite kortlaging i det siste, men her er en eske jeg har laget med den nye Sizzix diesen min. Min yngste sønns samboer blir 20 år på tirsdag og da skal hun få denne eska med litt oppi.














Har pyntet eska med rosa blonde rundt kanten.















Nå holder jeg på med omorganisering, og rydder på hobbyrommet mitt. Har kjøpt en del vesker/mapper som er beregnet for pyntepapir/papp, som jeg skal legge restepapiret i, og disse har jeg organisert etter farger.















Mappene er merket etter farger : )















Under ryddinga fikk jeg sjekket og merket en del clubscrap esker som ikke er brukt.
Masse kjekke hobbyprosjekter som venter : )















Se på alle disse flotte korta jeg har fått med jule og nytt års hilsener!!
Er jeg ikke heldig!!
Tusen takk til alle dere som har tenkt på meg : )
















3 kommentarer:

Grethe Røren sa...

Så flott eske du har laget :-) Driver å putler med mine jeg og :-)
Skal si du har orden på hobbysakene dine.
Masse nydelige julekort du har fått. Tusen hjertelig takk for det nydelige kortet som jeg fikk "klem"
Ha en fin uke!
Klem fra Grethe

Grete sa...

Flott eske!!
Ser ut til at du har fått til et virkelig bra system på papir og sånt på hobbyrommet.
Hilsen Grete

Guro sa...

Så fin eske du har lager, den ble nok veldig godt mottat :-)
Likte organiseringen din, på tide med en oppgradering her og!
Blir koselig å følge deg videre.

Nydelige julekort :-)