mandag 15. juni 2009

Noe av det jeg "bare må ha"

Helt utrolig så mye vi trenger til denne hobbyen vår!!
Som dere sikkert har sett har jeg et fullt hobbyrom, men allikevel er det så mye nytt og fristende som selges i butikkene, at jeg ikke klarer å motstå disse fristelsene : )

Her er en smakebit av alt det nye "stasjet" og utstyret mitt : )
Ved å klikke på bildene kan dere se dem bedre.

Hvordan er det med dere andre?
Klarer dere å motstå alle fristelsene, eller er dere like gale som meg ?








































3 kommentarer:

Iren sa...

Tjihi må bare le litt av deg :o) Masse herligt må ha ting du har fått deg ;o) Ganske skummelt me rydde hjelp ja :o men ganske greit og. Idag har eg hatt besøk av enda mer ryddehjelp som har fortalt ka eg bare må hiva tjihi......

Grete sa...

Masse flott du har handla i det siste ja. Synes jeg handler mye jeg men .....

Maya sa...

Åhhhh så masse herlig shopping!
Her flommer det over av diverse stæsj,men enda finner jeg masse jeg "må" ha :)
Søsteren min tellet over stemplene mine her om dagen,og kom til 1400 *ler*
Så man kan vel si att jeg er en smule bitt av basillen!
Men så moro man har det :)
Klemmer fra Maya:)