søndag 3. august 2008

Noen flere kort


På dette kortet laget jeg bakgrunnspapir av et Nilleark og fiskars pregeplate dratt gjennom cuttelbugen.

On this card i have made a background paper from one Nille sheet and fiskars imprint sheet put trough cuttlebug.


















Bryllupskorta forsvinner fort i butikkene.

Wedding cards disapear fast from the shops





















Endelig fikk jeg prøvd Magnolia jenta og husken : )
Finaly i got to try Magnolia girl and the swing :)



















Et "gubbe" kort. Liker godt dette motivet : )

An old man card. Really like this motive :)



















Dette mini kortet er 10 x 10 cm og ble laget til Solveig sin sommerutfordring.

This mini card is 10x10cm and was made for Solveigs summer challange.















Enda et bryllupskort.

Another wedding card.

2 kommentarer:

Marianne sa...

Tuuusen takk for koselig kommentar i bloggen min!:)
Så mye flott du har fått laget. Bakgrunnen på dette siste kortet var kjempetøff! Jeg vet at Fiskars-platene går i CB-en, men har ikke testet det ennå. Nå fikk jeg lyst!!
Ja, jeg anbefaler promarker til alt og alle, men det tror jeg de fleste har fått med seg, hihi...

Ha en fin dag:)
Klem Marianne.

Maya sa...

Ååå herlighet så flott det grønne kortet var!
Herlig farge og den lille bien på krukka var bare så utrolig søt da :)

Klemmer fra Maya